fbpx
Adresa Fitness centra

Horný Val 8/17, 010 01 Žilina

Mobil
0907 800 753
Email

info@bfza.sk

Nasledujte nás

Skupinové tréningy

Pre tých, ktorých to viac baví v skupine, alebo ešte sa len chystajú vyskúšať atmosféru ,,skupinovky“, máme pestrý výber skupinových tréningov. Prečo je vhodné zaradiť aj tento spôsob cvičenia do svojho tréningového plánu?

Tréner ako tvoj ,,motivátor“ ide celý tréning s vami, pričom vás všetkých má pod neustálym dohľadom. Počas celého tréningu s vami všetkými vytvára veselú atmosféru, aby ste dali zo seba maximum a prirodzene kolektívne súťažili, pretože keď maká ten vedľa teba, makáš aj ty. Ale samozrejme platí to aj naopak, keď nevládzete, tréner vás potiahne. A na záver je to zaručene dobrá partia fitnes nadšencov, ktorých baví to isté čo teba!

Total Body Workout

1

Vytrvalostné redukčné posilňovanie celého tela so striedavým využitím vlastnej váhy a posilňovacích pomôcok. Ide o druh aeróbneho cvičenia, ideálne pre tvarovanie a formovanie tela. Okrem úbytku na váhe a získaní kondície, si dôkladne precvičíš celé telo, spevníš svalstvo a vytvaruješ problematické časti. Postupným zvyšovaním intenzity a dynamiky sa dostávaš na hranicu svojich možností, ktorú neustále posúvaš. Posilňuješ kardiovaskulárny systém, zlepšuješ kondíciu, precvičuješ veľké svalové partie a CORE, zvyšuješ spaľovanie kalórii, zlepšuješ držanie tela a formuješ postavu. Je vhodný pre všetky vekové kategórie, keďže sa využíva najmä váha vlastného tela, znižuje sa tlak na kĺby a zabraňuje sa tak možným degeneratívnym zmenám.

Jumping

2

Dynamické aeróbne cvičenie na špecifických profesionálnych trampolínach. Ideálne pre formovanie postavy, má mnoho unikátnych výhod a zdravotných benefitov. Blahodárne pôsobí na všetky systémy ľudského tela a radí sa medzi veľmi účinné spôsoby cvičenia. Ide o kombinácie rýchlych a pomalých skokov, dynamických šprintov, silových prvkov a balančných prvkov so záverečným strečingom. Balančné prvky zvyšujú odolnosť vestibulárneho aparátu a posilňujú týmto pohybom na trampolíne utajené svalové segmenty. Priaznivo ovplyvňuje kardiovaskulárny a nervový systém, zvyšuje kapacitu pľúc a celkovú vytrvalosť. Komplexné posilňovanie svalov celého tela s rýchlym spaľovaním tukov. Dokonalý kardio tréning pre začiatočníkov aj pokročilých.

Tabata

3

Je typ vysoko intenzívneho intervalového tréningu, ktorý sa vykonáva zväčša 8 kôl počas 4 minút v intervale: 20 sekúnd maximálna záťaž + 10 sekúnd oddych. Počas 20-30 minút precvičíme každú partiu tela. Základný interval 20:10 je tak ideálnym spojením výhod z nízko intenzívneho a vysoko intenzívneho tréningu. Nízko intenzívny tréning podporuje vytrvalosť, zatiaľ čo vysoko intenzívny tréning podporuje rast svalov. Vďaka tomuto spojeniu spálime aj väčšie množstvo kalórií. Intenzitu záťaže a oddychu prispôsobíme momentálnemu stavu a vitalite celej skupiny. Medzi najväčšie výhody tohto typu tréningu patrí rýchle a efektívne zvýšenie fyzickej zdatnosti, schopnosť za krátky čas vytrénovať svalstvo a zvýšiť výkon, ako aj redukcia podkožného tuku. Bonusom pri pravidelnosti je aj zvýšenie libida, odolnosť voči stresu a väčšia vitalita pri každodenných povinnostiach. Tento tréning je vhodný pre všetkých a trvá iba 45 minút!

Funkčný kruhový tréning

4

Tréning na rozvoj kondície s využitím rôznych tréningových metód a náradia. Fitnes program, ktorý sa snaží rovnomerne rozvíjať tvoju vytrvalosť, silu, pohyblivosť, výbušnosť, rýchlosť, koordináciu, rovnováhu a presnosť. Vykonáva sa na určitom počte stanovíšť vo vyššom tempe bez prestávky, ktoré prichádza až po absolvovaní všetkých stanovíšť pričom kolá sa môžu opakovať. Pomocou tohto tréningu môžeš spevniť svalstvo, vyformovať postavu, zlepšiť kondíciu a aj spáliť kalórie. Vhodný najmä pre tých, ktorí sa neradi špecializujú na jednu konkrétnu pohybovú schopnosť a chcú získať kondičku a športovú všestrannosť.

Crossbox

5

Revolučné kondičné cvičenie, ktoré skutočne preverí, kam až dokážeš zájsť so svojimi silami. Je založené na vyváženej kombinácii prvkov boxu a funkčných cvikov. Každým tréningom siahneš na skutočné dno svojich síl. Ak teda patríš do skupiny ľudí, ktorí sa neboja posúvať svoje fyzické hranice a kondíciu, tak toto cvičenie je tu práve pre teba.

Ranný refreš

6

Potrebuješ sa ráno nakopnúť a nevieš ako? V tom prípade je tento ranný tréning presne pre teba. Nepôjde o jeden druh tréningu, bude to ľubovoľný mix rôznych tréningových metód zostavený tak, aby telo na nakopnutie do celého dňa dostalo potrebnú dávku kardia, posilňovania a strečingu na záver.

FitMamy

7

Unikátne cvičenie pre mamičky s deťmi do 3 rokov. Na tomto tréningu vašu ratolesť neodložíte do detského kútika, ale cvičíte spolu s ním. Vy si precvičujete svoje telo, ktoré to určite pri materských povinnostiach potrebuje a váš najmenší poklad si rozvíja jemnú motoriku a logiku s rozumnou hračkou playboard.